پویا

پویا

موضوع:فرهنگی؛ادبی؛اجتماعی؛طنزوآموزشی (به زبانی عمومی وبرای استفاده همه قشرها)
پویا

پویا

موضوع:فرهنگی؛ادبی؛اجتماعی؛طنزوآموزشی (به زبانی عمومی وبرای استفاده همه قشرها)

چراقیمت مغزخانم هاگرانتراست ؟


بالاخره دکتر وارد شد ، با نگاهی خسته ، ناراحت و جدی

 دکتر در حالی که قیافه نگرانی به خودش گرفته بود گفت :"متاسفم که باید حامل خبر
 بدی براتون باشم ,
 
تنها امیدی که در حال حاضر برای
 عزیزتون باقی مونده، پیوند مغزه
این عمل ، کاملا در مرحله أزمایش ، ریسکی و خطرناکه
 ولی در عین حال راه دیگه ای هم وجود ندارهبیمه کل هزینه عمل را پرداخت میکنه
 ولی هز ینه مغز رو خودتون باید پرداخت کنین."  اعضا خانواده در سکوت مطلق به گفته های دکتر گوش می کردن ,
 
بعد از مدتی بالاخره یکیشون پرسید:" خب , قیمت یه مغز چنده؟";
 
دکتر بلافاصله جواب داد5000$" برای مغز یک زن و 200$ برای
 مغز یک مرد."
 
موقعیت نا جوری
 بود , خانم های  داخل  اتاق سعی می کردن نخندند و

 نگاهشون با آقایون داخل اتاق تلاقی نکنه , بعضی ها هم با خودشون
 پوز خند می زدند!
 
بالاخره یکی طاقت نیاورد و
 سوالی که پرسیدنش آرزوی همه بود از

 دهنش پرید که :
 "
چرا مغز خانم ها گرونتره ؟ "

دکتر با معصومیت بچگانه ای
برای حضار داخل اتاق توضیح داد که:  این قیمت استاندارد مغزه !
ولی مغز آقایون چون استفاده میشه،
خب دست دومه وطبیعتا ارزونترچشمک!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:34 ق.ظ http://safaee50.blogfa.com

سلام دوست بزرگوار
یه چیزو تو زندگی یاد بگیریم، اگه مطلبی رو به دیگران انتقال دادیم درست منتقلش کنیم بی هیچ کم و کاستی....
داستان شما بسیار قشنگ بود ...
البته با کمی دستکاری سعی در زیباتر جلوه دادنش داشتید....
من که دارم سعی میکنم مطالب رو از هر جا گرفتم رفرنس بدم تا اگه کسی حرفی زد بگم از خودم نبوده....
شما هم تلاشتو کن بزرگوار....

مهلا شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 02:03 ق.ظ

دقیقا داستان رو برعکس نوشتید .تا جایی که من اطلاع دارم دارم این داستان .با عنوان چرا مغز آقایان گران تر است در همه جا منتشر میشده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد